Thursday, March 26, 2009

Berakhirnya Mid-term exam~

Huish, rasa macam da lame sangat la pulak tak berblogging ni.. Padahal tak ada lama mana pun kan? Korang tak rindu aku pun kan? kan? hahaha...


Em, minggu ni merupakan minggu exam. So, aku ngan kawan-kawan aku yang mana semuanya merupakan last-minute persons mulalah berstudy unyuk menghadapai exam. Ala, dua papers je. Network Management System and Apps ngan Industrial Management. Hari rabu hari tu turn paper network management. So, malam sebelum exam tu la baru kitorang semua nak mula study. Petang tu aku da siap-siap buat nota dah. Ini merupakan lumrah kehidupan aku sebagai student. Paper esok hanya akan diulangkaji pada hari ini. hahaha.. Nasib baiklah aku boleh jawab.


Tadi pulak turn paper Industrial Management. Yang ini ader susah sikit. Sebabnya subjek ni fully theory. Aku pula bila bab-bab theory ni, aku kurang sikit. Tapi, nak lulus punya pasal kena gak study. Mula la aku jadi macam hard disk computer, store nota2 dalam otak ni. Pastu bila jawab tadi, pening gak la kepala. Aku rasa boleh la kalo nak pass paper tu. hahaha...


Baru jap tadi, ada game takraw dengan staff. Haih~ MACAM BIASA, kitorang kalah. NetSec kena badi ke ape ni? haih~ takpe lah, yang penting aku dan rakan-rakan enjoy bermain tadi. Gelak sampai nak pecah perut pun ader gak.


~sign out~

3 comments:

  1. asyik kalah je..xde tenaga ke bai haha

    ReplyDelete
  2. hahaha...
    bkn xde tenaga...
    xde luck la mien oi..
    :p

    ReplyDelete
  3. hahahah lain kali kasi aku wish gudluck lu ..

    ReplyDelete