Monday, March 16, 2009

Chill Guys~

Well, after Manchester Lost at home last Saturday, i received tones of sms'es.. hahaha... Chill guys... Like Nami said 'Diorang bukan dewa, manusia biasa gak'. So, diorang pun tau penat... Lagipun menang kalah tu adat permainan. So, aku sebagai seorang hardcore fan of Manchester United, menerima kekalahan tersebut dengan hati yang terbuka.


Of course la kecewa sikit. Sebab home game. Ala, ferguson tu pun manusia biasa. Bila kata manusia, memang xlari dari melakukan kesilapan. So, dia dah silap buat percaturan masa perlawanan tersebut. Pada pendapat aku, defenders yang bermain pada malam tu tersangat la teruk performancenya. Masa game dengan Inter lagi aku tengok diorang asik buat silly mistake. Tapi yang bezanya, masa lawan Inter, Scholes dengan Giggs ada. So, diorang ni dapat beck-up defend. Rooney pun banyak main defend mase lawan Inter. Masa lawan liverpool plak, Scholes n Giggs di-sub kan. Berbatov pada pandangan aku, tidak boleh bermain dengan cemerlang bila menerima tekanan yang tinggi. Aku lagi suka kalau Tevez bermain dengan Rooney di bahagian penyerang.


Ala, apa-apa pun, points difference still ada 4 n Manchester ada 1 game in hand. It's a game in the league la guys. Yang aku nampak beza points semakin berkurang. Pastu yang paling aku nampak, Manchester still on the top of the table. So, quintuple quest it still on. So, chill n relax guys.


Kepada semua fan Manchester United,Nami, Dukun dll,  kita rileks je. Wait until the end of the season. After that only we can see the true result.


Glory~ Glory Man United!!!



hahaha...

No comments:

Post a Comment